piątek, 1 marca 2013

marzec!

Jak cudownie jest otworzyć rano oczy i zobaczyć słońce za oknem. Czuję się jakbym sama obudziła się ze snu zimowego! Sesja minęła, indeks oddany, wizyta w domu była. Czas zacząć ostatni semestr licencjatu i drugi rozdział pracy ;)

Dzisiaj chciałam trochę o inspiracjach na wiosnę. Po pierwsze kalosze, które już zamówiłam!

już w poniedziałek w moich rękach :)

Poza tym, marzy mi się kopertówka XXL. Zastanawiam się nad kolorem, mięta czy limonka?
Skłaniam się ku tej drugiej. Neony tej wiosny i lata przede wszystkim!



Skórzane legginsy zostały już przeze mnie zakupione ale marzy mi się cudeńko w postaci skórzanej spódnicy. Poza tym, że jest modna teraz przyda się na długie lata, wydaję mi się, że jest uniwersalna.



Ah! Zapomniałabym, ostatnio zakupiona przeze mnie cuuuuudowna marynarka.

Carry, wyprzedaż z 279 zł na 79 zł!

Na sam koniec paski! Zakochałam się w stylizacjach w pasy ;)


Planuję zakup koszuli lub legginsów.. albo jednego i drugiego!

Mam nadzieję, że kogoś chociaż odrobinkę zainspirowałam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz